luni, 12 ianuarie 2015

Bela, de ce dansezi doar cu doamna blondă?


La petrecerea de Revelion dansează mai mult cu o doamnă pe care o cunoaște atunci, decât cu mine. O întreb: Bela, de ce dansezi doar cu doamna blondă? Ea: Pentru că miroase a parfum de floare.

***

După: Bela, ce ți-a plăcut cel mai mult la Revelion? Ea: Că am dansat cu doamna blondă.

***

Eu știu ce vrea Tomi. Because I’m reading his mind now.

***

Ajungem cu mașina prin centrul Sacramento-ului, în drum spre aeroport. Exclamă, uitându-se pe fereastră: This is downtown!

***

Mami, azi m-am uitat la Pocahontas! Îmi place that movie foarte much!

***

Îi spui lui Adrian și ei să strângă bradul de Crăciun. La un moment dat Adrian dispare. Eu: Unde ești? Termină ce ai început. Adrian: Sunt la baie, lasă-mă. Bela: Mami, înțelege, este un emergency! Iar când un om are o emergency, trebuie să meargă la toaletă. Că altfel face pipi pe el!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu